Az internetes megjelenés alappillérei

  • 2012. 10. 16.
  • olvasási idő: 2 perc

Mielőtt úgy döntünk szakemberhez fordulunk vállalkozásunk honlapjának fejlesztésével, gondoljuk át az alábbiakat, szedjük össze cégünk legfontosabb előnyeit, gondoljuk át honlapunk tényleges célját, és internetes megjelenésünk fontosságát.

  1. Mi a honlap célja?
    A honlap célja, sosem merülhet ki abban, hogy a céginformációt és elérhetőségeget megjelenítünk. A honlap nem “online névjegykártya”.

  2. Kik a honlap ( céged ) célcsoportja?
    A honlapot nem magunknak, hanem reménybeli látogatóinknak, vásárlóinknak készítjük. Éppen ezért nem elég a saját igényeinknek megfelelni, törekedni kell a célcsoportnak megfelelő, ízléses megjelenésre

  3. Mik azok az előnyök, amiért tőled érdemes vásárolni, vagy szolgáltatásaidat igénybe venni ?
    Minden vállalkozásnak meg kell tudni fogalmaznia egy mondatban, miért jobb másoknál, miért tőle vásároljanak.

  4. Milyen problémákra ad megoldást a te terméked, szolgáltatásod, egyszerűbben mire jó a terméked?
    A konkurenciát mellőzve törekedned kell arra, hogy termékeid vagy szolgáltatásod előnyeit átfogóan, de közérthető nyelven bemutasd.

  5. Vásárlás, megrendelés mente hogyan zajlik?
    A felhasználók valamilyen céllal érkeznek a weboldaladra. Információ szerzésen túl, nagyon hasznos, ha rögtön ajánlatot is tudnak tőled kérni.

  6. Milyen akcióid, vagy csomagkedvezményeid vannak?
    Az akciók, leértékelések, kedvezmények mindig csábítják a látogatókat, hogy most éri meg nekik vásárolni.

  7. Van-e letölthető katalógus, árlista, vagy tanulmány ( bármi, ami a látogatóknak hasznos )?
    Hasznos tartalom, amiért a látogatók visszatérnek. ( nem időjárás jelentés, nem névnap )

  8. Milyen ingyenes szolgáltatás van a webhelyen?
    (pl. GYIK, technikai segítségnyújtás, hírlevél, hasznos tippek, stb. ) Bizalomépítés legjobb formája, ha adsz valamit a honlapodon keresztül ingyen.

  9. Milyen visszajelzések, vélemények vannak szolgáltatásodról, milyen eredményeket ért el vállalkozásod?
    Szolgáltatásunk minősítése nem a mi feladatunk, hanem ügyfeleinké! Ezért mások visszajelzései sokat segítenek abban, hogy az új vásárlókat meggyőzzék a te megbízhatóságodról.

Ha új weboldal léterhozásán gondolkozol törekedj korszerű és felhasználóbarát megldásokra.

Nagyszerű, elolvastad! Oszd meg a világgal!

Írta: Pócsik Emese webdesigner

2007 óta dolgozom a design szakmában. Munkáim nagy részét céges weboldalak, portálok tervezése teszi ki. Rólam bővebben »

Iratkozz fel értesítési csatornámra!

Tetszett a bejegyzés? Iratkozz fel csatornámra és küldök Neked E-mail értesítőt, ha ehhez hasonló új cikk kerül fel a blogra.