Egy informatív, jó megjelenésű és folyamatosan karbantartott weblap, képes akár órákig is lekötni a felhasználókat! A célközönséget érdeklő, rendszeresen frissülő, érdekes és új tartalmat publikáló oldalak a legsikeresebbek az interneten.

A weboldal nem egy passzív eszköz, kommunikálj rendszeresen!
A honlaptulajdonosok több mint fele elkészülte után a weboldalt teljesen magára hagyja. Nem frissíti, nem tesz fel új tartalmakat, nem tartja karban. Csak van. A “feltöltés alatt” pedig több éven keresztül beleég a látogatók retinájába.
A legjobb helyeken napi szinten foglalkoznak a honlappal, de minimum hetente gyártanak tartalmat, sőt külön szakembert tartanak, aki kizárólag a minőségi tartalom előállításáért felel. Nagyon sokan azért nem foglalkoznak rendszeresen a honlapjukkal mert hiszik, hogy “a rizsa senkit sem érdekel, csak, hogy mennyibe kerül.” Valamint a legfőbb gond hogy: “Mi nem tudunk mit írni, nincs tartalom ötletünk”
Az emberek olvasnak. Olvasnak a buszon, az utcán, és a WC-n is. Több embert érdekel a tartalmad mint gondolnád. Főleg, akkor, ha azt változatos stílusban, saját tapasztalataiddal, véleményeddel kiegészítve közlöd.
Mivel tarthatjuk fent az érdeklődést a honlapon? Tartalom tippek
- Rendszeres blog írás. Napjainkban a szakmai blog az üzleti világ egyik leghatékonyabb üzleti csatornája. Hiteles információt jelent látogatóink számára.
- Online szakmai tanácsadás. Akár online chat formájában. Vagy “szakértő válaszol” rovatban.
- Eddigi munkák bemutatása esettanulmányok formájában. A felhasználók szeretik tudni, min dolgozol éppen, egy adott feladatott, milyen szempontok szerint és milyen megoldással valósítottál meg.
- Elégedett ügyfelek tapasztalatai, beszámolói, sikertörténetei.
- Közösségi média promóciók, akciók, nyereményjátékok.
- Video blog. A videó egy nagyszerű módja annak, hogy a felhasználók több időt töltsenek az oldalon, ez által megszerezheted a bizalmukat.
- Infótermékek készítése, tanulmányok, hasznos letöltető segédletek.
- Interjú készítés a szolgáltatási területed meghatározó személyiségeivel!
- Kutatási eredmények, statisztikák, felmérések publikálása.
- GYIK. Gyűjtemény a leggyakrabban feléd intézett kérdésekből.
- Kérdőívek, kutatások és kalkulátorok. Időnkét kérdezd meg a közönségedet.
- Összehasonlítások: Iparágad szereplőinek, termékeinek, lehetőségeinek összefoglalói.
CONTENT IS KING!