Miért nem okádja a pénzt a weboldal?

Magától sajnos egyik elkészült honlap sem fog pénzköpő automataként működni. Ha van egy halászhálód, akkor dobd is be a vízbe, mert maguktól a halak nem ugrálnak ki, hogy te jóllakjál.

Így határozd meg a célcsoportodat jól

Eddigi pályafutásom során nagyon változatos célcsoportokkal találkoztam. Különböző korú, nemű, életszínvonalú és gondolkodásmódú embereknek terveztem már weboldalt. Dolgoztam …

A hírlevél készítésről szakszerűen

Gyakran készítek hírlevél sablonokat, különböző kampányokhoz, promóciókhoz, vagy akciós ajánlatokhoz. Ezen kívül egyszerűbb email sablonokat, értesítő, számla, vagy …

Az online marketing stratégia alapjai

Sajnos néhány vállalkozás egy teljesen eredménytelen honlappal igyekszik kipipálni az online marketinget. Sok honlap küszködik az eladással, nehézkesen …

Hogyan olvasunk a weben?

A felhasználók leginkább információ szerzési szándékkal érkeznek a weboldalunkra. Mindössze 3-10 másodperc áll rendelkezésünkre, hogy a látogatókat maradásra …

A sikeres honlap 9 titka

Mindig csodálkozom azon, hogy az amúgy professzionális szolgáltatást nyújtó cégek például a gyártás, ipar, pénzügy, értékesítés, területén, valahogy …

Mi az a Webergonómia és miért fontos?

A webergonómia az a felhasználói kényelem, amely az internetes oldalak használhatóságával, felhasználók szokásainak vizsgálatával foglalkozik. Célja, a látogatók …

Webes kommunikáció

Egy jó webdesign sokkal több, mint egy esztétikusan elkészített felhasználói felületet. A látogatók interakcióinak irányítása nélkülözhetetlen az ajánlatkérés, …

DOLGOZZUNK EGYÜTT?
Jelenleg új együttműködést sajnos nem tudok vállalni, köszönöm megértésed!